maandag 26 september 2016

inkt!!

Of het door de regen kwam (al was het maar een beetje..) of door wat anders...maar ik had echt weer eens zin om lekker met inkt te "kledderen"!
Dus een paar inkt navullingen en spritzers uit de kast getrokken en mezelf lekker vermaakt!
Je blijft er niet echt schoon bij (...en de omgeving ook niet..) maar het resultaat is altijd weer leuk.
En verrassend, want je weet nooit echt wat eruit gaat komen.



Ik heb wat verschillende sets door elkaar gebruikt, waaronder "In this world" die al een tijdje wilde gebruiken..maar ja..het kwam er even niet van.
Nu dus wel en ik ben happy met het resultaat!
En...wat vinden jullie?!

Groetjes, Linda





gebruikte materialen;

2 opmerkingen:

  1. Ja!.... Weer een echte Linda kaart. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van kliederen met inkt. Ik vind het een leuke kaart Linda.

    BeantwoordenVerwijderen