donderdag 22 september 2016

Party Time!

Gisteravond een hele gezellige party gegeven bij stempelvriendin Mia.
Voor de 10 dames had ik als make en take een notitieblokhouder gemaakt. Om iedereen lekker bezig te kunnen laten zijn, zonder dat men lang op elkaar hoeft te wachten had ik drie verschillende houders ontworpen. De dames zijn heerlijk aan de knutsel gegaan, terwijl er ondertussen gezellig werd gekletst! Wat is het toch leuk om dit soort dingen te doen!



Voor de notitieblok houders heb ik gebruik gemaakt van de stempelset en pons "Foxy friends", de stempelset en stanzen van "Birthday Fiesta" en de stempelset en stanzen van "Swirly scribles".




Geinig toch!
Mocht je hem zo leuk vinden dat je hem ook wil maken?! 
Mail me gerust, dan stuur ik de werkbeschrijving naar je op!

Groetjes Linda



Product List

2 opmerkingen: