zondag 2 oktober 2016

Creatieve Harten Bloghop Herfst en Halloween!




Gezellig dat je (weer) langskomt bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten! 
Jullie kunnen genieten van prachtige projecten die alles te maken hebben met het thema “Herfst en Halloween”.
Laat je inspireren door deze projecten die vele variaties van creativiteit laten zien; kaarten, scrapbooking, etc. etc.
Wij hopen dat je vandaag veel ideetjes opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke producten van Stampin’ Up! die er op dit moment zijn.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

Oké....Halloween?! Ik vind Halloween superleuk...maar was helemaal nog niet zover dat ik hiervoor stempels had aangeschaft.
Maar vooruit, ik hou wel van een uitdaging, dus een halloweenkaartje zonder veel Halloween stempels. Nou ja..niet helemaal waar. Ik had tijdens een gezellig hobbydagje met vriendinnen een paar spookjes gestempeld en vleermuisjes gestanst uit een set van een van hen..zomaar..geen idee meer waarvoor eigenlijk. Het moest zo zijn denk ik..voor deze kaart dus!!


De schudoogjes blijven leuk en in dit geval ook wel een beetje creepy, ze maken het kaartje wel af!
Onderaan vind je een lijstje met gebruikte materialen, mocht je dit kaartje ook willen maken.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

                                               Groetjes, Linda

Het volgende blog is van Leoni.












Product List

8 opmerkingen:

  1. Whahooo spooky zeg! Erg leuk gevonden die ogenboom.
    Je bent lekker druk geweest met sponsen ala Michelle Zindorff.
    Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!
    Enne, ik heb alle materialen in huis ; )
    Zelfs de wiebeloogjes liggen hier standaard op voorraad. gecombineerd met rolletjes verband en milky ways, maak je daar leuke halloweentreats mee voor aan de deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje, Linda. Heel leuk met die wiebeloogjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een griezelig kaartje met die oogjes..... ;)
    Geweldige kaart, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Die wiebeloogjes zijn écht creepy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige kaart, en de achtergrond zooooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als een echte Halloween fan kan ik een Halloween kaart wel waarderen. Ik vind je kaart super. De achtergrond is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen