maandag 31 oktober 2016

HALLOWEEN!!

Wat zou het toch leuk zijn als er hier in Nederland ook een beetje meer aan Halloween gedaan werd.... Ik ben voor!!

Dan maar een halloween kaartje, om een beetje in de sfeer te komen.


De set "Glamper Greetings" is een hele leuke en uitgebreide set, waarmee je kaartjes voor alle gelegenheden kunt maken. Er zitten allerlei losse onderdeeltjes in naast de caravan, zoals een kerstkrans, kerstboom, sneeuwman, lampjes slingers, boompje.. te veel om allemaal op te noemen!
Hier heb ik de Halloween onderdeeltjes gebruikt om een beetje een "spooky" scene te creëren.
Voor de achtergrond heb ik ook weer het pompoentje en de vleermuis gebruikt alleen dan zonder in te kleuren. De tekst heb ik gemaakt met de "Labeler Alphabet set.
Het spookje en de vleermuis had ik nog over van een hobbydagje (gestanst uit de set "Sweet Home")

En....omdat je nooit weet of er misschien toch nog eens "Trick or Treaters" aan je deur staan,
heb ik bijpassende rolletjes snoep gemaakt. Ach...het staat ook gewoon leuk toch! :o)

Groetjes, Linda



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen