maandag 10 oktober 2016

herfst...!

Tjonge wat gaat de tijd toch hard!
Zo zat je nog lekker in de zon...en ineens heb je een jas nodig. dat was ik echt niet meer gewend hoor! We gaan toch echt de herfst in....
Helene had er al rekening mee gehouden op haar team avond. De projectjes waren helemaal in herfst sfeer! Er waren verschillende kaarten om te maken en een heel leuk doosje.
Ik had ernstig mijn tijd verkletst en dus uiteindelijk alleen 1 kaart en het doosje gemaakt, maar ach...wat maakt het uit, het was gezellig!

Het doosje is gemaakt met het envelop punchboard, heel makkelijk om te doen. Op de kaart is gebruik gemaakt van masker papier en een brayer roller. Soms ben ik te gierig om iets aan te schaffen (des te meer geld hou je over voor stempels tenslotte..), zeker als er ook alternatieven zijn. Alleen..had ik erg veel haast om op tijd te komen..waardoor ik niet helemaal het juiste onderdeel kon vinden....Uiteraard moest ik op de foto...


volgende keer toch maar op tijd naar de kleine houder zoeken...dat werkt iets beter! De Stampin´Up! sponge brayer zie je ook op de foto liggen! Ach...wat scheelt het toch...! :o)

Hieronder nog de kaart en het doosje die ik gemaakt heb deze avond;





Helaas zijn de foto's niet zo super.. tis herfst....en dus ook vroeg donker...net iets te vroeg voor mij..!

Groetjes,

Linda




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen