woensdag 26 oktober 2016

Herfst!!

Jaaa.....inmiddels is het echt herfst! De blaadjes gaan vallen en het is inmiddels te koud om zonder jas te lopen. En...ik vind het heerlijk! Ik hou enorm van de zomer, maar bijna net zo veel van de herfst. Eigenlijk van alle seizoenen. Aan het eind van het ene seizoen, kan ik echt verlangen naar het volgende seizoen...herkenbaar?! of ben ik daarin de enige....

Maar goed...voor een swap moest ik een Halloween of herfstkaartje maken, en omdat de persoon met wie ik swapte niet echt van de Halloween is, heb ik gekozen voor lekkere herfsttinten.
Ik had op 1 van de Stampin' Up! facebook groepen een kaart voorbij zien komen, die een beetje onderstaand effect had. Die was gemaakt met de herfstbladeren set....maar ja...die heb ik niet!
Dus al neuzend voor mijn kast, uitgekomen op de Lovely as a tree set. Een set die al een eeuwigheid in de catalogus staat en nooit verveeld. Hierin zit dus ook de tak met de eikenblaadjes, zoals je hieronder kunt zien.


Deze heb ik met verschillende kleuren door elkaar gestempeld, waarbij ik de midden enigszins vrij heb gehouden. Daarna heb ik met dezelfde kleuren nog wat gesponsd, om wat extra effect te creĆ«ren. 
Daarna nog een keer de tak los gestempeld. Deze ingekleurd met dezelfde kleurtjes inkt en uitgeknipt. Als detail nog wat spetters gestempeld (uit de gorgeous grunge set).
Simpel maar elegant naar mijn idee!

Groetjes, 



Product List

1 opmerking:

  1. Ik vind het een hele mooie kaart. Ik ben ook een seizoenen mens. En de herfst is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen