vrijdag 14 oktober 2016

Workshop landschap sponsen

Vandaag en gisteren hebben de dames hard gewerkt op de workshop landschap stempelen.
Een van de dames had een speciaal verzoek gedaan voor deze workshop en...omdat ik gek ben op sponsen, wilde ik daar graag op in gaan!
Deze twee avonden twee kaarten gemaakt, de ene met diverse stempels die vervolgens gemaskerd zijn en daarna gesponst en de tweede waarbij eigenlijk maar 1 stempel is gebruikt (uit de set "hopeful thoughts"  (129582) die generator niet wil laten zien....).
Ondanks het gepuzzel met de maskers, het spierballen kweken met sponsen..zijn de resultaten echt allemaal super geworden!


De voorbeeldkaarten van deze workshop

Bij de start ziet het er altijd heel beschaafd uit!




De dames van de eerste avond hard aan het werk!


close upje van het sponswerk en de gebruikte maskers!


De dames van de tweede workshop zijn al net zo ijverig aan de slag!

En..uiteraard moeten de resultaten ook op de foto:





Het ziet er super uit toch! Complimenten voor alle dames!!

Hieronder vind je de gebruikte materialen van deze workshop.
Mocht je met een groepje ook graag eens zo'n workshop volgen, stuur me
dan gerust een mailtje, dan krijgen we vast wel wat gepland!

Fijn weekend alvast allemaal,

Groetjes, Linda




Product List

2 opmerkingen:

  1. Ze hebben inderdaad erg hard gewerkt met n top resultaat. Mijn eerste landscape kaart hangt nog op mijn zolder. Heb jij mij ook geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer veel opgestoken op deze gezellige avond!
    Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen