zaterdag 19 november 2016

Extravaganza!!


Komende week, de week van 21 november t/m 28 november is het kortingsweek bij Stampin’ Up! Met korting oplopend tot wel 40% !


Sommige producten zijn ALLEEN op 21 november en op 28 november met korting te verkrijgen. Dat zijn acties die dus maar 24 uur geldig zijn!
Daarnaast zijn er heel veel producten die de hele week in de aanbieding zijn. Wanneer je op de afbeelding hieronder klikt, zie je precies welke producten dat zijn!





Mocht je iets willen bestellen uit deze lijsten, geef dan je hele bestelling a.s. maandag voor 17.00 uur via de mail aan me door, dan zorg ik dat het mee besteld wordt! 
Vermeld duidelijk de productnummers en zet er goed bij of het een bestelling voor de 21e of de 28e is, anders wordt het wel heeel veel uitzoekwerk voor mij!

Om het extra leuk te maken, neem ik in ieder geval 1x de verzendkosten voor mijn rekening. Bestel je 1x op deze dagen, heb je dus gratis verzenden, bestel je twee keer, heb je maar eenmalig verzendkosten... leuk toch!


Rest mij nog maar 1 ding.... jullie een fijn weekend te wensen!!


Groetjes,

LindašŸ˜‰



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen