woensdag 9 november 2016

Stampin´ Up! on stage

Afgelopen zaterdag ben ik, net als vele demo´s, naar Stampin´ Up! on stage geweest.
Een event wat 2x per jaar gehouden worden in meerdere landen, voor een deel tegelijkertijd.
Het was echt wel weer een happening! Zoveel demo´s bij elkaar, die allemaal dezelfde passie hebben, alleen dat is al leuk.
Verder zijn er product showcases, waarin men van alles laat zien rondom de producten uit de nieuwe seizoens catalogus. Dit wordt deels door demo´s gegeven en deels zijn het live video´s vanuit het land waar het hoofd event wordt gehouden. Dit jaar was dat Brisbane, volgend jaar april is het Amsterdam.
En..uiteraard ook business praatjes en podium erkenning voor degene die het echt goed doen binnen Stampin´ Up! Als met al een heel gezellig event!!
Op deze events wordt er ook veel geswapt door iedereen. Voor mij zat het er niet in, ik had werk genoeg om voor mijn operatie de workshop voorbereid te hebben en de blog berichten gepost te hebben!
Gelukkig zijn er altijd demo´s zo lief om een swapje uit te delen zonder er wat voor terug te hoeven en dus had ik toch nog een aantal hele leuke swaps, die ik natuurlijk ook jullie graag laat zien:


Het pakje rechtsonder is trouwens geen swap maar een teamcadeautje, gekregen van mijn Up,  Helene den Breejen. Nogmaals dankjewel Helene, voor al die leuke presentjes die erin zitten!


het oranje kaartfrontje is gemaakt door Mieke vis, het theezakjeshoudertje
door Mieke Franken. Op het blauwe doosje stond helaas geen naam.

De pinguïn oorbelletjes (krimpie dinkie) door Danielle Kassing, het labeltje door Brigitte van Boesschoten  en het Rudolfkaartje door Ellen broekhuijzen.


Het theelichthoudertje door Maaike de Ridder-Sack, het "for you" kaartfrontje door Leoni BG
en het doorzichtige snoepjesdoosje (met snoepjes en een washitape rolletje) door Michelle Last. Zij is onze Engelse Upperup!

Toch leuk, zoveel inspiratie! 

Groetjes, Linda






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen