donderdag 22 december 2016

De laatste kerstkaartjes.....en workshopdata!

Kerstkaarten maken blijf ik een van de leukste dingen vinden!
Maar..dan na zo´n 40 kaartjes ben ik er ook wel weer klaar mee voor een jaar.
Na vandaag is het weer tijd om heerlijk met andere materialen aan de slag te gaan!

Dit zijn zo´n beetje de laatste kaarten die ik gemaakt heb en die ik zo geinig vond dat ik ze hier post.
Het idee komt van Pinterest, alleen hier en daar een beetje aangepast aan de materialen die ik voorhanden had.


Zijn ze geinig, of niet! Onderaan deze post zie je welke materialen ik gebruikt heb.

zoals vorig bericht ook gezegd zou ik vandaag de nieuwe data voor de workshops posten. 
Die zijn als volgt:

18 en 19 januari; happy stampin'
15 en 16 februari; inkt techniek
8 en 9 maart; mannenkaarten
5 en 6 april; niet gewoon maar anders
10 en 11 mei; stempel of inkttechniek
14 en 15 juni; kaartjes in het nieuw
5 en 6 juli; de vakantie komt eraan!

Alle workshops worden gehouden in de avond van 19.30 tot ong. 22.00 u.
Uiteraard met koffie/thee en wat lekkers.
Wil je 1 of meerdere workshops volgen, geef je dan op via de mail!

Groetjes,
Linda



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen