zaterdag 3 december 2016

Kerst kleurboek deel 2!

Een tijdje terug had ik mijn gemaakte kerst kleurboek gepost.
Hoewel hij niet helemaal vol gekleurd is, had ik best een aantal pagina´s gedaan.
En...die kon ik vervolgens mooi verwerken tot kerstkaartjes!
Nu hou ik persoonlijk het meest van traditionele kleurtjes met de kerst,
maar ja...als je met blauw inkleurt.....
Dus, dit keer kerstkaartjes in de kleuren Pacific Point en Soft Sky! :o)


Alle afbeeldingen zijn gestempeld op aquarelpapier, 
zodat je ze lekker in kunt kleuren, met veel of weinig water.
Ik gebruik daarbij eigenlijk altijd Archival Basic Black om te stempelen.


Deze kaart is in de breedte gemaakt en daarna voor de helft terug geklapt. 
Het terug geklapte deel heb ik beplakt met een stuk ge-embossed cardstock.
die kabeltrui vind ik op dit moment echt de leukste embossingfolder die SU heeft.
En jullie?!


Dit is weer eens een andere manier om stempels in een set te gebruiken. 
Gewoon met z'n drieën op een clearblock geplakt en daarna stempelen.
Door te verspringen tijdens het stempelen krijg je een heel strak patroon!
Alle kaarten hebben wat "glitter"details met wink of stella. 
Alleen zie je dat niet echt op de foto's!

Nu gauw de rest van mijn kleurboek vol kleuren, 
zodat ik de laatste kerstkaartjes kan gaan maken!

Fijn weekend verder!

Linda 😉


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen