zaterdag 17 december 2016

Workshop giftcards en cadeautjes

Whaaaahhhh... de tijd vliegt! 
Gewoon een hele week voorbij gevlogen en ik had niet eens een blogbericht gepost! 
Tjonge... Nou ja, nu dan dus alsnog, want vorige week was er weer een workshop,
dit keer giftcards en cadeautjes.
We hebben dit keer een cadeauzakje gemaakt en een giftcard (of geld) mapje 
waar 3 waxinelichtjes in kunnen. Ook had men nog materialen voor
de geinige cadeautjes en een giftcardmapje, maar gezien de hoeveelheid werk
was dat leuk voor thuis. Daar hebben de dames nog een uitdaging voor meegekregen!
Maar...daarover later meer...


De sneeuwvlokjes die je op de kaart met de waxinelichtjes ziet, 
komen uit een nieuwe set, namelijk "Sealed with Love". 
Het zijn eigenlijk geen sneeuwvlokjes, maar ik vond dat ze er heel goed voor door konden!
Ik vind de kleuren van dit setje super 
en daarom besloten ook nog een muizenkaartje in die kleuren te maken.



De muisjes zijn ingekleurd met de inktpads en een waterpen. De achtergrond is gemaak met het softly falling embossing folder.

Als laatste moet ik nog even deze laten zien...


Deze superleuke kerstbal kreeg ik van 1 van de workshopdeelnemers!!
(nogmaals dankjewel Lyda!)
Hij is echt gaaf! 

Binnenkort komt het nieuwe workshop programma voor volgend jaar op mijn blog, 
dus...hou hem in de gaten!

Groetjes, 
Linda




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen