zaterdag 28 januari 2017

2x Teamdag.. deel 1!

Vorige weekend waren er twee teamdagen. Een gezamenlijke teamdag van een aantal "Pinkies teams" en een teamdag van Creatieve Harten. Omdat mijn agenda nog leeg was dat weekend ben ik naar beide teamdagen geweest. Een creatief weekendje dus!

Op zaterdag was de gezamenlijke teamdag. Deze dag begon met een informeel samenzijn tot 11 uur waarbij er de mogelijkheid was tot het maken van 3 make & takes, bedacht door Anneke, Carmen en Marieke.



Dit "vetplantje" vind ik echt geweldig! Gewoon net echt. Hij is gemaakt met de "succulent framelits"
Het potje is gemaakt met de popcornbox thinlits en vervolgens iets lager gemaakt.
Marieke bedacht deze make & take, echt top!


Het ijsjeskaartje is bedacht door Anneke en gemaakt met de "Cool Treats" Bundle.
Ook het washi tape komt uit deze serie en heet Tasty Treats.
Schattig kaartje toch!


Het laatste kaartje is bedacht door Carmen. Een stijl die me heel erg aanspreekt!
De stempelset "Timeless Textures" is gebruikt in combinatie met de verschillende onderdeeltjes uit de cupcake&carousels embellishmentset.
Dit setje was me eigenlijk helemaal niet opgevallen in de voorjaarscatalogus, maar nu wel dus!

Deze dag waren uiteraard ook businesspraatjes, een heerlijke lunch en nog twee wat grotere projecten.
Bij de ene heb ik mijn tijd verkletst...dus..niets om te laten zien.. maar de tweede moest ik weer braaf zijn van mezelf en die zie je hieronder. Het is een klein scrapboekje, bedacht door Hélène.



Hier is gebruik gemaakt van Whisper White cardstock, in combinatie met de project life set "Hello Lovely". Je kan hier allerlei fotootjes met tekst e.d. in kwijt. En zo zie je dat je de project life kits echt niet perse in combinatie met een projectlife album hoeft te gebruiken. Je kan er van alles mee, zoals dit boekje, maar je kan er ook hele leuke kaartjes mee maken!

Al met al een gezellige en heel geslaagde grote (er waren ong. 60 mensen aanwezig) teamdag!

Om jullie niet in 1x te overvoeren met foto's van leuke projecten, volgt maandag deel twee van dit creatieve weekend, de teamdag van Creatieve Harten!


Oh...by the way... hebben jullie gezien dat ik in de rechter balk een knop heb toegevoegd?! Je kan vanaf nu op de hoogte blijven van mijn blogberichten, door je email adres in te vullen. Je krijgt dan automatisch een mailtje wanneer er een nieuw bericht is! Leek me best handig! :o)

Groetjes,








1 opmerking: