maandag 30 januari 2017

2x teamdag deel 2!

Op zondag was dus de Creatieve Harten teamdag. Een veel kleinere (34 personen) maar daardoor ook wel knussere teamdag.
Deze dag stond in het teken van twee grote projecten, waarvan de eerste wel heel origineel was!
Iedereen was namelijk verzocht een uitgeprint recept mee te nemen in een specifiek formaat, voor ieder teamlid 1. En...daarnaast moest je je recept ook maken en meenemen voor deze dag!
Het project was het maken van een receptenboek, met daarin al deze recepten, die je dus vervolgens ook nog kon proeven en fotograferen, zodat je nog foto's kan toevoegen in je receptenboek.
Echt een heel leuk project...en lekker ook nog. Tjonge wat zaten daar fantastische recepten tussen!
Dit is nu al mijn favoriete receptenboek! Ha,ha...en ook de enige.. :o)



Het boekje is gemaakt met de kleuren Sahara Sand, Soft Sky en Blushing Bride.
Alle recepten zijn geprint op Whisper White. De voorkant heeft een schudkader met sequins erin. 
Dat geeft een speels effect aan het boekje. 
Voor de kaft is gebruik gemaakt van de designers series papers "Falling in Love"
Met deze hele serie heb ik helemaal niets, maar de manier waarop het hier is gebruikt, tjonge...
zo is het ineens wel leuk! :o)


Heel veel mensen hadden hun pagina's al versierd, zoals deze hierboven, echt erg leuk!
De kippenset "hey Chick" uit de sale-a-bration folder, kwam voor vele van pas :o)

Hieronder nog een greep uit al die lekkere recepten, mmmm!!




Tussendoor was er een vragenrondje voor Michelle, de Pinkies upline uit Engeland en.. 
Daarna het tweede project. Dit was een staande kalender, in een fotolijstje van Ikea, ook al zo'n geinig project! Je zou er spontaan de Letterstempels en stanzen voor willen hebben!




Ook hier weer dezelfde kleuren en hetzelfde designpapier. In het doosje zitten de overige maanden.
De letters hangen op met boekbind ringen, zodat je de datum gemakkelijk kan veranderen.
Eigenlijk hoort op de voet van de kalender nog een strikje, maar die had ik nog niet gemaakt ten tijde van de foto! :o) Eigenlijk vind ik hem zo ook prima!

Dit was echt een hele gemoedelijke teamdag, lekker relaxed en informeel, TOP!

En...ik heb het al vaker gezegd, maar kan het niet laten om in herhaling te vallen, dit soort dagen maakt het voor mij zo leuk om demonstratrice te zijn van Stampin' Up!. 
Ik ben niet van het business opbouwen, maar wel van sociaal samenzijn, gezelligheid en creativiteit en dat hebben deze dagen allemaal in zich!
Mocht je er eens meer van willen weten, bel of mail me gerust!


Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen