zondag 1 januari 2017

Gelukkig nieuwjaar!

Een blogpost op de eerste dag van het nieuwe jaar lijkt me een goeie start toch!
Voor iedereen die ik ken en die mijn blog leest, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en veel geluk, gezondheid en hobby plezier gewenst voor 2017!

En..bij 2017 hoort natuurlijk ook het eerste kaartje van dit jaar.....


En..zoals de Engelse tekst het al aangeeft, stuur ik jullie via deze weg 
een glimlach op afstand met dit kaartje!

Ik ben nog steeds "in the mood" voor deze kleurencombinatie. Niet in de laatste plaats omdat mijn favoriete bord er zo leuk bij kleurt.. :o)
Dus, nog wat andere dingetjes erbij gemaakt, zodat mijn kistje weer gevuld is!


Geniet allemaal nog van deze laatste speciale dag, voordat morgen het "normale" leven weer begint!

Groetjes, Linda



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen