vrijdag 13 januari 2017

Lift me up!

Afgelopen week had het team  Creatieve Harten een bloghop. 
Helaas was ik ziek en kon ik niet meedoen, maar ik kon natuurlijk wel mee hoppen voor inspiratie!
Die vond ik op het blog van Caroline. Zij had hele leuke doosjes gemaakt met rozetten erop!
Nu heb ik a.s. zaterdag twee verjaardagen met "geld-cadeautjes" 
dus vond ik deze doosjes een superleuk idee hiervoor!
Ik had gelijk het idee om voor mijn doosjes het Sale-a-Bration papier "Carried Away" 
te gebruiken en dan uiteraard met de luchtballon van "Lift me up".
Caro heeft een beschrijving van de rozetten in haar blogbericht staan. 
En...mocht je de rozetten ook willen maken en je hebt een rilbord...gebruik hem vooral, 
want zonder (tja..je kunt niet alles hebben..) is het toch een stuk meer werk 
en dan spreek ik uit ervaring! :o)

Hieronder mijn doosjes. 
Nu maar hopen dat de Birthday Girls ze leuk vinden!





Groetjes,




Product List

3 opmerkingen:

  1. Superleuk weer. Hopelijk ben je weer opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zullen ze zeker leuk vinden. Erg gaaf zo in 3D. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee wat zijn ze leuk geworden Lin!
    Super dat ik je heb kunnen inspireren & thanks for je link. x
    Ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent.
    Tot zondag!

    BeantwoordenVerwijderen