maandag 23 januari 2017

Stempels, Inkt en Sale-a-Bration!

Iedereen weet dat ik een echte stempelaar ben. Het liefst maak ik projectjes en kaarten met veel stempels en inkt. En hoewel ik heel veel dingen en technieken leuk vind om  te doen en uit te proberen, met inkt en stempels ben ik het meest in mijn sas!

Onderstaande doosjes heb ik gemaakt voor 2 jarigen de afgelopen week. En deze vallen precies in die categorie.... Heerlijk om te doen!


Bij dit doosje heb ik de windowbox thinlits gebruikt, maar de box verlengd met een stuk cardstock wat gerild is, zo groot als de vierkante vlakjes.
Ook bij de deksel heb ik dit gedaan. Eigenlijk super makkelijk om te doen en weer een leuke manier om je thinlits eens anders te gebruiken.
En verder dus alleen..stempels en inkt! ;o)



Dit is het originele formaat Windowbox. Ook superleuk. Alleen heb ik er in dit geval geen vlakjes uit gestanst, maar extra (gestempelde en gesponsde) vlakjes toegevoegd.
Bovenop zitten twee libelles uit de Dragonfly dreams bundle.

Tijdens het sponzen van deze cadeaudoosjes was ik wat aan het nadenken over een vraag die we gesteld kregen voor de teamdag van zondag, namelijk.. wat zijn nu, voor jullie als klant mooie sets, waarvan je heel veel plezier kunt hebben en die zo dicht mogelijk bij €60,00 zitten, waardoor je een gratis Sale-a-Bration cadeautje kunt uitzoeken. Zo veel mogelijk waar voor je geld dus!

Ineens bedacht ik me..hé...een setje voor inkt techniek fans, of juist voor mensen die nog maar net beginnen met het kopen van inkt en bijbehorende producten! D.m.v. de on-geïnkte stempelkussentjes en na-vullingen van Stampin' Up! kun je veel goedkoper een stempelkussen maken. En..als de kleur je echt heel goed bevalt, kun je altijd een groot inktkussen aanschaffen en heb je alvast de na-vulling ervan. Ideaal toch!
En..als je dat dus aanvult met sponsen zodat je leuke achtergronden kunt sponzen en de set dragonfly dreams, dan zit je dus gewoon exact op € 60,00!!
Hieronder zie je de set zoals ik hem bedoel. De kleuren zijn hierbij de kleuren die ik  gebruikt heb bij de bovenstaande cadeaudoosjes, maar je kunt hiervoor uiteraard zelf kleurtjes kiezen die je leuk vindt. Alle navullingen hebben dezelfde prijs, behalve zwart, die is iets duurder door de andere samenstelling.

Product List

Als je liever de stempel set Awesomely Artistic zou willen (die gebruikt is op de blauwe doos..), dan kun je de set aanvullen met een setje stampin' spritzers, waarin je ook weer je na-vullingen kunt gebruiken! Je zit dan op €62,50 en mag je heb je ook een gratis cadeautje uit de Sale-a-Brations catalogus uitzoeken!

Deze set zie je hieronder

Product List

En....omdat ik de sets superleuk en praktisch vind, maar er eigenlijk voor de mooi nog 1 dingetje ontbreekt krijg je van mij, bij aanschaf van een set zoals deze twee,  nog 4 vellen Whisper White A4 cardstock erbij cadeau! Dan kun je gewoon gelijk beginnen...!

Leuk of niet leuk?! Laat het me weten in een berichtje, en stuur me een mailtje als je een set zoals deze zou willen aanschaffen, dan bestel ik hem voor je!

                                                                        Groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen