woensdag 22 februari 2017

Verjaardagskaarten!!

Het blijft nog steeds het leukst om kaarten in je brievenbus te krijgen met je verjaardag.
En dan bedoel ik niet mijn digitale brievenbus, maar gewoon die in de deur zit!
Als je dan zoveel kaarten krijgt, dan verdienen de handgemaakte nog wel wat extra aandacht vind ik!
Niet dat ik de andere kaarten niet mooi vind, want.. ook die vind ik super en ook deze mensen hebben de moeite genomen om een kaart te kopen/schrijven en posten, super!
Maar omdat ik een kaartenmaker ben, vind ik de zelf gemaakte kaarten natuurlijk extra leuk!
Dus .... vandaag in de spotlight, mijn gekregen handgemaakte verjaardagskaarten;



  Deze kaart is van Margaret, en het zakje met pepermuntjes van Nel



Deze gefeliciteerd kaart was niet voor mijn verjaardag, maar..nou ja..hij zegt het al. Hij kwam alleen op dezelfde tijd, dus die mocht er ook bij! De andere kaart is van mijn tante, die alle mooie kaarten die ze krijgt recycled. Ook top, want een kaart als deze kan best nog een ronde mee toch!


De linkerkaart is van Christa, de rechter van Willy


voor jou (oh nee..voor mij..) ...van Mia!


Helemaal Stampin' Up! stijl, van Marielle


De linker is van Lida (die graag haar restjes meeneemt...en ze ook nog gebruikt!! Top!) 
en de rechter van Finie (en Rene)


En de laatste.. de linker van Angela en de rechter van Renée.
Perfecte tekst vind ik persoonlijk! ;o)

Ben ik verwend...of niet?! Echt wel!!

Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen