woensdag 8 februari 2017

workshop voorbereiding..!

Aan het maken van een workshop gaat altijd een stuk voorbereiding vooraf. In een eerste stadium, op het moment dat ik datums ga plannen, bedenk ik alvast het thema van de workshop. Een tijdje later
wanneer de workshop er langzaamaan aan komt, werk ik het thema verder uit. Uiteraard horen daar ook de voorbeeld kaarten bij. Meestal maak ik er meer dan er uiteindelijk in de workshop terecht komen. Zo ook onderstaande kaart. hij heeft de workshop niet gehaald...
Niet omdat ik hem niet mooi vind hoor, maar omdat ik uiteindelijk een net iets andere draai aan de workshop heb gegeven. Maar dit soort kaartjes is altijd handig want....hij mag op mijn blog..!


Bij deze kaart heb ik eerst een ondergrond gesponsd met de kleuren daffodil delight en bermuda bay.
Daarna heb ik de ballonnen en de wolkjes gestempeld met versamark en ge-embossed met clear embossingpoeder. Daarna heb ik de kaart verder gesponsd met chocolat chip en de kaart verder ingevuld met verschillende stempels uit de sets timeless textures en where ever you go.
Maar...dit gaan we dus niet doen.. :o)

Hieronder een sneak peek van een van de kaarten die we wel gaan maken!


Mocht je zin hebben om deze workshop ook te volgen, zowel op de woensdag 15 als op de donderdag  16 februari is nog 1 plekje vrij! Stuur me een mailtje, dan hou ik een plaatsje voor je vrij!


                                                                        Groetjes,



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen