maandag 3 april 2017

In de verkoop!

Tjonge....het wordt tijd dat ik weer eens ga zitten voor een avondje/dagje kaarten maken!
Ik moet tot mijn schande bekennen...ik heb niets nieuws om te laten zien...wie had dat gedacht!

Dan maak ik maar van de gelegenheid gebruik om wat van mijn spulletjes te laten zien die ik te koop heb staan. wie weet zit er nog wat voor 1 van jullie bij! :o)


Petal Pusher €7,00


Honeycomb Hello €12,00


Hello Love €12,00

 

From the Herd € 10,00


Perfect Pennants € 14,00


Bohemian Borders €12,00


decorative labelpunch € 16,00


A Fitting occasion € 20,00
In combinatie met decorative labelpunch € 30,00


Medaillon Punch €12,00


Watercolor Thank You €7,00


Pictogram Punches €12,00


Itty Bitty Banners €8,00


Around the World €12,00

Alle prijzen zijn ex. verzendkosten. Verzenden kan via een brievenbuspakketje of gewoon brievenbuspost (behalve de ponzen..). Net wat je fijner vindt. Verzenden is wel voor eigen risico.
Ophalen mag natuurlijk ook!
De ponsen kunnen ook verstuurd worden met Kiala (€3,95)

Zit er iets voor je bij, laat het weten door middel van een mailtje!

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen