maandag 10 april 2017

Touches of Texture

Ja hoor...het is gelukt!
Ik heb een gezellig dagje met Margaret gehobbied afgelopen zondag. 
En nee...we hebben niet de hele dag binnen gezeten. 
Er was ook tijd genoeg voor een heerlijke lange wandeling
met een ijsje op een lekker zonnig terras! Een perfecte dag dus, wat wil een mens nog meer!

En...dus ook weer wat kaartjes gemaakt. Weliswaar Pinterest gerelateerd, 
want anders moet ik te hard denken en dat gaat niet samen met lekker kletsen!
Maar beter goed "gejat" dan slecht zelf bedacht, dus....
En...als jullie ze leuk vinden, kun je ze ook weer van mij namaken, 
met een eventuele eigen twist!

Ik ben aan de slag gegaan met de voor mij nog nieuwe set Touches of Textures. 
Echt een set die bij mij past, maar ja...best prijzig, dus ik moest er tot en met
nu over denken of ik hem wel zou aanschaffen. Toch maar gedaan dus.
En nu maar hopen dat hij mee gaat naar de nieuwe catalogus!

Die komt vanaf 1 juni al weer uit, dus het begint op te schieten!
En 1 van de voordelen van demo zijn....
Ik kan hem vanavond voor het eerst digitaal in gaan zien. Ik ben benieuwd!!

Goed...kaartjes, want ik dwaal af..



Een sterktekaart hoeft wat mij betreft niet altijd in sombere kleuren te zijn. Daarom heb ik dit keer voor de kleur Sweet Sugarplum gekozen. Een zachte paars/roze tint. 
Met Wild Wasabi heb ik de achtergrond enigszins ingevuld. Alleen de tekst komt niet uit de set. 
De overige gebruikte stempels wel.
Om een passende mat achter het witte ovaal te krijgen, heb ik de stans met potlood nagetrokken en daarna uitgeknipt.



Dit kaartje heb ik in 1 kleur gehouden, gewoon omdat ik het een mooie kleur vind.
De tekst komt uit de Nederlandse set "Recht uit het hart" 
(143204, helaas vind je die niet in de productlijst...)
De overige stempels weer uit de set Touches of Texture.
De Wink of Stella is (zoals gewoonlijk..) niet te zien op de foto, 
maar de bloemen en bloemknoppen zijn met inkt en wink of stella ingekleurd. 
Je gebruikt je wink of stella pen dan eigenlijk als een waterpen.

Ik ben helemaal happy met m'n stempelset. 
Ik denk dat ik hier nog heel veel plezier mee ga hebben! :o)

Groetjes,







Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen