maandag 1 mei 2017

Mediterranean Moments

Pff..ik dacht dat er nog maar 1 week voorbij was... maar het blijken er gewoon alweer meer dan twee te zijn! Maar goed, beter laat dan nooit toch...

Deze keer zomaar twee kaartjes waarin maar 1 stempelset gebruikt is, 
namelijk de Mediterranean Moments.
Dit is een echte "inkleur"set en wie vindt dat nou niet af en toe heel relaxed om te doen.



Dit kaartje heb ik met verschillende kleuren (hieronder in het overzicht te zien) ingekleurd met de aquapainter, op aquarel papier. Verder eenvoudig gehouden door er alleen een stukje moroccan designpapier bij te gebruiken.



Bij dit kaartje heb ik de grote stempel ongekleurd gelaten en de stoel met de kat als gekleurd detail naar voren laten komen. Ook deze afbeelding is ingekleurd met de aquapainters en inkt.
deze afbeelding heb ik uit gestanst met de stitched shapes framelits dies.
Ik heb werkelijk geen idee meer uit welke set de Happy Birthday komt!
Als jullie het weten....

Groetjes,





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen